גם יום ראשון וגם לקוח כועס על הבוקר…אבל מה לעשות, הוא צודק!

כסוכנות הביטוח הגדולה במגזר החרדי אנחנו נתקלים מידי יום בעשרות פניות שונות חלקם פניות שירות, חלקן שיחות משמחות על תביעות שאושרו, חלקן שיחות לחוצות ואישיות על מקרי חירום רפואיים ויש גם שיחות פחות נעימות כאלה בהם הלקוח מעבר לקו מזכיר לנו מי אנחנו ולמה אנחנו מחויבים.

כן, הסוכנות שלנו מחויבת לשרת את לקוחותינו נאמנה ולגרום להם להרגיש בטוחים בכל עת ובכל זמן, גם כאשר הם מגלים נתונים שעלולים לעצבן אותם כמו עליית מחירי הביטוח, חבר שמשלם פחות וכד'
וכמו שאתם מבינים זו באמת הייתה השיחה הראשונה שקיבלתי ביום ראשון- הבוקר.

"בשבת ישבתי עם קרוב משפחה" פתח הלקוח באיפוק.
"וניהלנו שיחה בנושא הביטוחים. סיפרתי בגאווה כי אני מבוטח כבר למעלה משנה וחצי בסוכנות המובילה במגזר ואפילו נקבתי במחירי הביטוח המשתלמים אותם אני זוכר שקיבלתי בעת ההצטרפות" המשיך הלקוח בטון גבוה יותר: "ואז קרוב המשפחה ששמע את המחירים מיהר לקטוע אותי ולפוצץ את הבועה: "אתה אומנם מבוטח בסוכנות גדולה אבל ממש לא זולה" ומיהר להשוויץ עם מחירי פוליסות הרבה יותר משתלמים משלי אותם קיבל ממשרד ביטוח קטן במרכז הארץ.
אני לא יכול לתאר לך איך הרגשתי מושפל, התמלאתי אכזבה וגם אי נעימות, כל הזמן הייתי בטוח שאני במקום הכי טוב מכל הבחינות וכעת מתברר לי שלא… אני חייב שתסביר לי איך יתכן שלפני שנה וחצי בשעת החתימה על הפוליסה הובטחתי כי אלו המחרים הטובים בשוק ועכשיו, מתברר לי שאני משלם ביוקר?"
שמעתי את תלונת הלקוח והבנתי את תחושתיו.
מיהרתי להרגיע אותו כי הכל נכון והוא אכן במקום בטוח רק דבר אחד השתנה וישתנה עוד פעמים רבות –
ואת זה חשוב לי שתבינו גם אתם:
תחום הביטוח הינו תחום דינמי ופעיל מאוד. בכל תקופה ממד חברות הביטוח נמצא במקום כזה או אחר ובהתאם לכך מכתיבות החברות הגדולות את עלויות הפוליסות השונות. בכל פעם בה אני מתיישב עם לקוח ופורס בפניו את הפוליסות השונות אותם הוא יכול לקבל אנו מבצעים בדיקת עומק ומחויבים להציע ללקוח את הביטוחים המתאימים לו במחירים המשתלמים ביותר הקיימים בעת ובשעה זו של חתימת ההסכם
אבל מה,
יתכן מאוד שבעוד תקופה ישתנו המחירים ואם נבצע שוב בדיקה נגלה כי כעת יותר שווה לבטח בחברה אחרת
לצורך העניין, לפני כשנה וחצי בשעת החתימה עם מיודענו מצאנו כי חברת כלל מציעה את הפוליסות האטרקטיביות ביותר ואילו היום, כעבור יותר מ 18 חודשים חברת מנורה מבטחים נמצאת כמובילה במחרים הזולים בשוק.
אז מה עושים?
לפני שנמהר להציע פתרון ללקוח המאוכזב חשוב לי להבהיר דבר אחד בטוח!
עצם היותך מבוטח בסוכנות הביטוח הגדולה והמובילה במגזר מובטח לך בכל רגע נתון שתקבל מענה מהיר ואמין בכל תחום ביטוחי כזה או אחר ולא משנה כמה אתה משלם!
יכולותיה של סוכנות הביטוח שלנו אינן כמעט בלתי מוגבלות ואנו מסוגלים להעניק סיוע בכל רגע נתון ותכלס זה מה שחשוב!
והרי בשביל זה אתה מבטוח!
ולגבי המחיר, כפי שציינתי קודם, עולם הביטוח הינו דינמי וזכותכם לדעת את זכיותיכם!
לסוכנות ביטוח אין את האפשרות לבצע מעקב תמידי סביב עלויות הביטוח והפרמיות המשתנות ואת רוב המשאבים אנו משקעים בקבלת התביעות ואישורן. אבל אתה, כבעל הפוליסה וכלקוח המשלם, זכותך המלאה לפנות אלינו אחת לתקופה, לבקש ומיד לקבל מנציג שירות קובץ מסודר המכיל את כל תשלומי הביטוח שלך .לברר מולו האם יש מחרים עדכניים זולים יותר ואם כן, לבקש לבצע מעבר לחברת ביטוח הנראית משלמת יותר לזמן זה.
חשוב שתזכור!
עליית וירידת מחירים היא פרמטר משתנה בכל עת, בכל תחום ובכל זמן במהלך החיים – כן, כי גם קרוב המשפחה שלך יגלה להפתעתו חיובים בסכומים שונים ממה שחשב. תעריפים ועלויות אלו דברים שלא ניתן להתעלם מהם אלא להפך, מומלץ ונכון לעקוב אחריהם ולוודא את ערכם ובשביל זה אנחנו תמיד כאן!
לתשומת לבך: בכל חברת ביטוח קימות תקופת אכשרה ותנאי פוליסות כאלה ואחרות. כך שלא תמיד המחיר הוא השיקול הנכון אלא שמירה על וותק של הפוליסה עדיף על המחיר.

לסיכום:
קודם כל תישארו בטוחים כי אתם מבוטחים!
ןאם בכל זאת מתחשק לכם לבדוק עלויות אתם מוזמנים
גם ביום ראשון על הבוקר – אנחנו כאן!

נגישות