הצצה אל יומנו של מנתח

מאת: יהודה ברבר

בישראל שלנו נמצאים טובי המנתחים המעניקים למטופלים שלהם טיפול מסור ומדויק המאפשר להם לקבל מענה רפואי מקצועי וטוב גם בארצנו הקטנה.

הצצה קטנה ליומנם של אותם בכירי מחלקה ומנתחים אותם חולים רבים משוועים לפגוש, עמוסים לעייפה וקביעת תור לכל פגישת יעוץ וקל וחומר לניתוח עלולה להיות דרך ארוכה ומייגעת.

בעת הצורך בה מטופל מעוניין לפגוש מומחה גדול בכל תחום שהוא תקבע לו פגישה בהתאם לסדר העדיפויות של אותו מומחה אליו הוא מעוניין לגשת.

סדר העדיפויות אצל אותם מומחים עשוי להשתנות מאחד לשני אך מעיקרו כולל את הסעיפים הבאים:

  1. מטופל פרטי – זהו מטופל שמגיע ללא ביטוח והאופציה היחידה שקיימת בעבורו היא תשלום מלא של עלות הטיפול/ הניתוח/ שיחת הייעוץ מכיסו הפרטי באופן מידי. מה שמאפיין בד"כ מטופלים מהעשירון העליון בישראל.
  2. תיירות ניתוחים – אוליגרכים ותיירים מחו"ל המגיעים ממדינות שונות בחו"ל על מנת לעבור ניתוחים אצל אותם מומחים ישראליים.
  3. פוליסות ביטוח פרטיות – מטופלים בעלי פוליסת ביטוח בריאות פרטית אצל אחת מחברות הביטוח בישראל.
  4. קופות חולים – מטופלים המופנים ע"י מערכת הבריאות הלאומית.
  5. מטופלים ללא השתייכות לקופ"ח

אם כן, אחרי שהצצנו אל יומנו הקשוח של המנתח בוודאי הגעתם כמוני להבנה כי, גם מי מאתנו שקיימת לו פוליסת ביטוח פרטי מוצא את עצמו במקום השלישי בסדר העדיפויות של המנתח או המומחה.

אבל עדין, למרות המיקום ולמרות ההוצאה החודשית של ביטוח בריאות הוא עדין משתלם לכל אחד מאתנו, כדי שגם אם חלילה יגיע רגע האמת ותצטרכו להידחס אל יומנו של המומחה בזכות הביטוח תקבלו את השירות ואת המענה המהיר ביותר בדרכים הבאות:

1. זמן המתנה – קביעת תור למומחה דרך קופ"ח היא בד"כ בטווח של חצי שנה המתנה.  במקרה בו אתם מחזיקים בביטוח בריאות פרטי תוכלו לקבל את התור בהמתנה של ימים ספורים בלבד!

2. ביטוחן רפואי – ההבדל המהותי בין קופ"ח לביטוח פרטי הוא במקרה בו מתרחשת ח"ו פשלה או רשלנות רפואית. במידה והגעתם אל המומחה דרך קופ"ח התביעה של אותו מומחה תתבצע דרך הקופ"ח בלבד, מה שמכניס את המטופל למערכת אין סופית של בירוקרטיה והגשת טפסים שעלולה להסתיים די מהר בדחיה או טיוח של התביעה. אך לא כך במקרה בו הגעתם למומחה דרך הביטוח הפרטי, במקרה כזה חברת הביטוח נושאת באחריות המלאה להגשת תביעה מקצועית מול הביטוח הפרטי של הרופא שבוודאי אינו חפץ להפעילו.

מסקנה: בביטוח בריאות ההשקעה משתלמת!

איכות הניתוח, המקצועיות וזמני ההמתנה שווים כל סכום של הביטוח הפרטי.

כשאנו מוצאים את עצמינו פתאום ברגע האמת, מול דילמה רפואית המצריכה שירותי מומחה, כל אחד רוצה לדעת שמטפלים בו באופן הטוב והמסור ביותר כמו כן בעת הגשת תביעה, חשוב שלמישהו יהיה אכפת מכם.

הבריאות שלכם זו ההצלחה שלנו!

מגיע לכם להיות בטוחים, פנו עוד היום לקבלת הצעה לביטוח בריאות שיגן עליכם.

נגישות