כן ביטוח, לא ביטוח? כן סוכן, או לא סוכן?

מאת: יחיאל גולדהבר – סמנכ"ל

בכל החלטה של רכישת ביטוח עליכם לקבל החלטה נוספת: למי לפנות? האם לרכוש את הפוליסה דרך סוכן ביטוח או לפנות ישירות לחברת הביטוח הגדולה ולבקש את שירותיה.

במאמר הבא אציג את ההבדלים בין האופציות במטרה לעשות לכם חיים קלים ובטוחים יותר בכל הנוגע להחלטה זו:

במבט ראשון, רכישת ביטוח באופן ישיר דרך החברות המובילות עשויה להיראות כאופציה הזולה והקלה ביותר אך, בטווח הארוך היא לא בהכרח האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

מהם הסיבות הטובות ברכישת ביטוח אצל סוכן ביטוח פרטי?

זול זה לא הכל:

כולנו כבר יודעים כי ברכישה של מוצר זול יש לקחת בחשבון כי גם התמורה לטווח הקצר ו/או הארוך עלולה להיות זולה יותר.

כך גם רכישת ביטוח מול חברת הביטוח, העשויה להיות זולה (במעט) מרכישת פוליסה אצל סוכן פרטי, אך וודאי לא שווה לקחת את הסיכון שהתמורה עלולה להיות נמוכה ברגע האמת.

חשוב שנבין כי סוכן ביטוח אישי מונע מתוך מטרה להעניק לכם את הכיסויים הטובים ביותר בשקיפות והתאמה הטובה ביותר. סוכן הביטוח אינו מוכר פוליסה רק לצורך של מכירה ורווח אלא מעוניין להעניק לכם בטחון, שקט ושביעות רצון לטווח ארוך. בעת רכישת פוליסה אצל סוכן הוא יעשה את המקסימום כדי שברגע האמת תקבלו את הכיסוי הרחב ביותר ויאפשר לכם את התנאים הטובים ביותר לאורך כל חיי הפוליסה.

ביטוח מותאם אישית

ביטוח הוא נושא מורכב, יש כ"כ הרבה סוגי כיסויים ברמות כאלה ואחרות והשמיים הם הגבול. הלקוח הפשוט, אינו מסוגל לרדת לעומק ההבדלים והתנאים וברוב המקרים אינו מסוגל לקחת החלטה כזו על כתפיו מבלי להבין את המשמעות של כל הפרמטרים בפוליסה אותה הוא רכש.  

לעומת זאת,  חלק משירותיו של סוכן ביטוח אישי זה יכולת ההקשבה לדרישות ולצרכים של הלקוח על מנת לבצע התאמה מדויקת של הפוליסה הנכונה והמכסה ביותר. לסוכן יש את הזמן, את הרצון ואת המומחיות להדריך את הלקוח בבחירת הפוליסה ומתוך ניסיון לכוון אותו לבחור בפוליסה הבטוחה והמתאימה לו ולמשפחתו גם מבינה תקציבית, על מנת להבטיח לך שכל הוצאה חודשית עבור הביטוח תהיה ברורה ומובנת ולא תתקבל בעיניו כהוצאה מיותרת ומכבידה.

אפשרויות ביטוח רחבות

יתרון חשוב מאוד שיש לסוכן ביטוח פרטי הוא העובדה כי הסוכן מתנהל מול מספר חברות ביטוח.

כלומר, יש לסוכן את אפשרות הבלעדית לראות את התמונה המלאה ולהציע ללקוח את ההצעה הטובה ביותר בשוק הביטוח. הסוכן יערוך עבור הלקוח השוואה בין פוליסות ומחיריהן בחברות הביטוח השונות וינווט את הבחירה בפוליסה שעונה לצרכים ולתקציב של המבוטח.

שירות מעל הכל

דרך העולם שבן אדם רוכש מוצר מיד אחרי הרכישה מסתיימים יחסי המוכר/קונה, לעומת זאת בביטוח, האישיות וכוחו של הסוכן הופכת לאורך הזמן למשמעותית יותר ויותר עבור הלקוח, שמצפה לשירות ברגע האמת גם אם עברו ימים, חודשים וקל וחומר שנים מרכישת הפוליסה. שירות זהו אחד מהיתרונות הבולטים של סוכן הביטוח שנותר מחויב לך לאורך כל השנים, בכל בקשת עזרה קטנה או גדולה הסוכן רואה בך כלקוח אישי, הוא מעוניין לשמר ולשרת את המבוטח והוא תמיד יהיה שם בשביל להעניק שירות מקסימלי והרגשה טובה ביותר שבחרת לבטח במקום הנכון.

סיוע בתביעות

הגשת תביעה בכל מקרה שהוא אינו דבר נחמד. (בלשון מעטה) כולנו מעדיפים להסתפק  ברכישת ביטוח אך איננו מחכים ליום בו ח"ו נצטרך להיעזר בו. אך כפי שהמציאות מראה, שגרת החיים מזמינה עבורנו לא פעם מקרים לא נעימים בהם אנו נזקקים לתבוע את הביטוח בשביל להתגבר ולהמשיך בחיים וכאן –ברגע האמת, אנחנו חייבים עזרה.

הגשת תביעות כוללת בתוכה אין סוף של בירוקרטיה והמון לחץ, בפרט בתביעות רפואיות בהם כל שניה היא קריטית והלקוח דורש לקבל מענה והכוונה מהירה לאיזה גורם מרפא לגשת, מתי והאם יש כיסוי ביטוחי לפרוצדורה הנדרשת. כאן, רגע לפני שהוא עלול להרגיש חסר עונים מתייצב הסוכן ביטוח לחילוץ ע"י תמיכה וסיוע לאורך כל התהליך הן בפן הבירוקרטי והן בפן הרגשי. רק סוכן ביטוח אישי יעזור לכם להבין את התנאים וההגבלות של הפוליסה ולהבטיח כי התביעה תטופל במהירות וביעילות האפשרית והכי חשוב, יש לו את היכולות להפעיל קשרים, לעגל פינות מול חברות הביטוח ברגעים הקריטיים הללו מה שאין בכוחו של לקוח פשוט מול חברות הענק.

במקרים אלו ועוד נקודת הזמן עשויה להיות קריטית עבור כל מבוטח. הזמינות ומענה מידי ומקצועי  הם על כף המאזנים והם אלו שיאפשרו לו לקבל תמיכה בטוחה במצבי חירום פתאומיים כגון תאונת דרכים וכדו', עם סוכן אישי תדעו תמיד כי יש מי שמחויב לעזור לכם ברגע הקשה הזה. נצלו זאת!

לסיכום:

רכישת ביטוח מחברה ישירה עשויה להיראות כאופציה זולה וקלה יותר, אך בטווח הארוך זו לא האפשרות הטובה ביותר עבורכם. עבודה מול סוכן ביטוח פרטי מעמידה אתכם ראשונים בתור ותספק לכם שירות מותאם אישית, ייעוץ מקצועי, סיוע בזמן תביעות, ושירות לאורך חיי הפוליסה.

יתרונות אלו שוות הרבה יותר ממחיר זול להיפך, הן מעניקות שקט נפשי כבר עכשיו ולאורך זמן בידיעה שיש כתובת שתיתן את המענה היעיל בכל תחום.  

אז מסתבר שאתם כבר יודעים את הכתובת…

רק בריאות!

נגישות