רוצה להצטרף לביטוח בריאות? תדרוש את כל הצוות!

מאת: אריה שטעקל

קבלת החלטה נבונה עבורך ועבור בני המשפחה והחלטת להצטרף לביטוח בריאות פרטי. כיום שוק הביטוח מציע לך עשרות סוכנים המוכנים להנפיק לך פוליסת בריאות עם שלל הטבות ומסלולים מפתיעים, כשמדובר במשפחה היקרה לך כל כך עליך להיות בטוח במי לבטוח שיעשה עבורכם את הטוב ביותר.

במאמר הבא אציף נושא אחד חשוב אשר יסייע לך להבין במי כדאי לך לבטוח: 

צוות –  עד כמה שזה נשמע מפתיע ואני בטוח שלא חשבת על צוות כפרמטר חשוב בבחירת חברת ביטוח. בשורות הבאות תבין את העוצמה הטמונה בעבודת צוות וללא ספק תגרום לעצמך לרצות שברגע האמת, כל הצוות של חברת הביטוח שבחרת יעמוד לשירותך!

דווקא בתחום הביטוח עבודת צוות נחשבת חיונית ויעליה ביותר. כאשר העובדים עובדים יחד למען השגת המטרה עבור הלקוח הסופי, העבודה המשותפת מייצרת רעיונות, ידע, מומחיות, הסתכלות רחבה והכי חשוב קבלת החלטות נכונות כדי שבסופו של תהליך יופק למבוטח תיק ביטוחי מותאם אישית, מתוך חווית שירות ומענה מקיף ביותר.
הפקה של פוליסת ביטוח דורשת תיאום של מספר מחלקות ויחידים כדי לספק מענה איכותי ללקוחות, בין אם זה ניהול סיכונים, חיתום או ניהול תביעות ועוד. כל היבט של ביטוח דורש שיתוף פעולה רחב למען טובת הלקוח. סוכנות ביטוח בה ישנו צוות המקדם את המהלכים בצורה זורמת ויעילה מתקדמת אל קדמת העקומה בשוק המתפתח ומסוגלת להבטיח מעטפת שירות מושלמת למבוטחיה.

בעת בחירה של סוכנות ביטוח עליך לבחון היטב כי יש מאחוריה צוות של עובדים המסוגל לטפל בהעדפות ובצרכים האישיים שלך ביעילות ובזמן תגובה המהיר ביותר.
מעבר ליתרונות הללו, עבודת צוות מייצרת גם תחושה נעימה בקרב הלקוח. מעצימה את תחושת האכפתיות ומגבירה את הביטחון של המבוטח ומשפחתו.

בשביל להבין את חשיבות העניין אקביל זאת לתקופת שיפוצים בבית:

נשמע מעניין, לא?

החלטתם לשפץ את הבית וכעת אתם צריכים לבחור קבלן מוסמך שיפקח על המלאכה באופן הטוב ביותר. אתם פונים לשני קבלנים בו זמנית.

שלום הוא הקבלן הראשון – בעל חברה גדולה המתמחה בשיפוצים.  שלום מציג בפניכם את החברה ומציין כי קיימות בה מספר מחלקות שונות, כאשר כל מחלקה אחראית לשלב אחר בשיפוץ. לכל מחלקה יש צוות שלם העומד על ביצוע תקין ומהיר של תחום האחריות שלה וכל פניה שלך מזכה אותך במענה ישיר ע"י המחלקה הממונה על תחום זה.

מיכאל הוא הקבלן השני – עצמאי ואדיב שאוהב לעבוד לבד. הוא מבטיח לך שייתן לך מענה וזמינות בכל שאלה ובכל שעה.

במי קל יותר לבטוח? על מי מבין הקבלנים אתה יותר סומך שייתן לך מענה מדויק ומהיר בזמן השיפוץ? מי יעמיד את כל החברה שלו על הרגליים על מנת שתקבל את השירות שאתה מצפה לו?

ברור ששלום, הקבלן הראשון בעל החברה לשיפוצים מעניק לך יותר בטחון ושקט נפשי. עצם קיומה של החברה, המחלקות והצוות השלם מגניב ללבך תחושת רוגע ומגביר את האימון ובוודאי שבידו תרצה להפקיד את מפתחות ביתך.

קל וחומר כשמדובר בבריאות שלך, בחיים שלך, אתה צריך לא רק בן אדם אחד שידאג לך ברגע האמת אלא חברה שלמה, צוות שלם אכפתי וזמין שיעשה את הכל בשבילך.

צוות זה כוח! סוכנות גדולה היא סוכנות חזקה ואמינה המסוגלת להעניק לך לא רק שירות ביטוחי אלא גם שביעות רצון, רוגע ובטחון בכל עת ובסוכנות כזו בלבד שווה להפקיד את ההשתדלות שלך.

 "סוכנות הביטוח מנדי גפנר" היא ללא ספק החברה המובילה במגזר החרדי בזכות צוות שלם שעובד עם נשמה והופך את כולם למשפחה אחת גדולה המחויבת לבריאות המשפחה שלך!

תמיד לשירותכם בבריאות איתנה!
בברכה

אריה

נגישות