שוכר דירה? מה לך ולביטוח דירה?

מאת: ברוך שטרייכר

במאמר הבא אתייחס לנושא ביטוח דירה על דירה שכורה וארחיב על מעלותיו.

אני מאמין כי המידע שארחיב כאן הינו קריטי לשוכרים ועשוי להעניק בטחון ושקט נפשי למתגוררים בדירה שכורה.

בסגירת חוזה שכירות לדירה וודאי כי כל שוכר אחראי מוודא את קיומו של ביטוח דירה המכסה נזקים או הפסדים שעלולים להתרחש. עם זאת  פוליסת הביטוח של בעל הנכס מכסה בדרך כלל רק את עלות כינון המבנה אך שימו לב – חפציכם האישיים ותכולת הבית נותרים ללא הגנה וזו סיבה מספיק טובה לשקול גם רכישת ביטוח דירה משלכם.

ביטוח דירה/ ביטוח שוכרים מאפשר לכם השוכרים לישון בשקט!

ביטוח זה מספק הגנה על הרכוש האישי וכולל כיסוי להפסדים בסדר גודל משמעותי עבור השכורים או השכנים בבניין.

חלק מהמקרים אותם מכסה הביטוח הם: גניבה, שריפה, נזקי מים או אירועים בלתי צפויים אחרים,  אך הקריטי מכולם הוא אירוע של "רעידת אדמה", תופעת טבע שללא ספק מערערת את הביטחון של כולנו. לאור העובדות כי מדינת ישראל ממקוממת באזור פעיל מבחינה סיסמית וכבר חוותה רעידות אדמה לא פשוטות לאורך ההיסטוריה. גם בשל אירועי רעידת האדמה האחרונים שהתרחשו בתורכיה וסוריה החשש לרעידות כאלו במדינתנו הולך וגובר, תופעת טבע הרסנית זו מסוגלת לפגוע ולהרוס כל חלקה טובה וכבר הותירה רבים מחוסרי כל.

במקרה של אסון טבע ביטוח בעל הדירה מכסה רק את המבנה עצמו ורק אם קיים ביטוח שוכרים יהיה מי שיגן גם על תכולת ביתכם האישית וישאיר אתכם מכוסים!

אז אם אתם מתגוררים בדירה שכורה, לפניכם עיקרו של ביטוח שוכרים.

הכירו אותו ותבינו כי ביטוח שוכרים יעניק לכם בטחון גם בדירת "ארעי":

הגנה על החפצים אישיים

ביטוח דירה מספק כיסוי לחפצים האישיים ביניהם: רהיטים, ביגוד, אלקטרוניקה וחפצי ערך אחרים. במידה ואחד מהפריטים הללו ניזוק או נגנב או נאבד, פוליסת ביטוח הדירה שלך תישא בעלות התיקון/ החלפה/ רכישה של מוצר חדש.

הגנת אחריות

סעיף הנועד להגן גם על המבקרים בדירתך. אם בזמן ביקור בביתך התרחשה פגיעה אצל אחד מהמבקרים, השוכר עלול להימצא אחראי לחשבונות הרפואיים שלו. (הוצאות משפט והוצאות נלוות אחרות.)  כמו כן במקרה של שריפה בדירה שלכם שהזיקה לדירות סמוכות אתם עלולים להיות חשופים לתביעות, הוצאות משפט וכד'. עם ביטוח דירה, תהיו מכוסים עבור כל נזק או פציעות הנובעים מרשלנות, עד לגבול הפוליסה.

פרמיות משתלמות

ביטוח דירה הוא ביטוח משתלם מאוד עם פרמיות שמתחילות בשקלים בודדים לחודש בלבד. מה שהופך אותו לדרך נגישה וחסכונית בשביל להגן על החפצים האישיים מבלי לרוקן את כל החסכונות שלכם במועד נזק ח"ו.

והעיקר – שקט נפשי

הידיעה שיש לכם ביטוח דירה נותנת לכם שקט נפשי שאתם מוגנים מפני אירועים בלתי צפויים. בין אם מדובר בשריפה, גניבה, רעידת אדמה או כל נזק מקרי אחר, אתם רגועים בידיעה שפוליסת הביטוח שלכם מכסה אתכם.

כשוכרים חכמים בטח די השתכנעתם,

אז רגע לפני שאתם מצטרפים לביטוח תעשו את זה כמו שצריך- רק אצל סוכן!

סוכן ביטוח הוא איש מקצוע מורשה שיכול לעזור לך להבין את סוגי פוליסות הביטוח השונות והזמינות  ובעיקר לתת לך את הליווי והשירות האישי מול ענקיות הביטוח.

ישנן מעלות רבות להצטרפות לביטוח באמצעות סוכן. ברשותכם אמנה את הבולטות שבהן:

ייעוץ מקצועי

סוכני ביטוח הם אנשי מקצוע מיומנים שיכולים לספק לכם ייעוץ מקיף לגבי סוג הכיסוי הביטוחי לו אתם זקוקים בהתאם לנסיבות האישיות שלכם. הסוכן יכול גם לענות על כל שאלה שיש לכם לגבי הפוליסה ולהדריך אתכם באופן מדויק וברגישות מלאה בתהליך התביעות במידת הצורך.

שירות מותאם אישית

עבודה מול סוכן ביטוח מאפשרת לכם לקבל יחס מעולה ושירות אישי.

סוכן מכיר אתכם ואת הצרכים שלכם ויודע לספק פתרונות מותאמים לתקציב ולאורח החיים שלכם.

מגוון אפשרויות

סוכן ביטוח מייצג מספר חברות ביטוח מה שמאפשר לו להציע לכן מגוון רחב של פוליסות ואפשרויות בחירה בין החברות, נקודה שתחסוך לכם הרבה זמן וכסף.

 סיוע בתביעות

במקרה של תביעה, סוכן ביטוח מחויב לסייע לכם בהגשת התביעה על מנת להעניק לכם פתרון וכיסוי רחב ככל שניתן. בנוסף גם תקבלו מהסוכן יעוץ כיצד להימנע מתביעות עתידיות ולהפחית את הסיכון שלכם.

אני בטוח כי המאמר הנ"ל חידש לכם לא מעט ובקצרה אדגיש שוב כי, ביטוח דירה הינו מוצר חיוני לכל שוכר חכם שחושב גם על המחר. אז אל תחכו שיהיה מאוחר.

כדי שעוד היום תישנו טוב יותר בלילה, פנו לסוכנות המובילה במגזר החרדי "מנדי גפנר סוכנות לביטוח" וכבר תראו שכל מה שהבטחתי כאן למעלה יגיע גם לכם. זה בטוח!

נגישות